keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

Uu-ti-sia

Nyt teen jotain tosi tuhmaa... Nimittäin bloggaan vaikka oon töissä. Hyi minä... näin ei vissiin saisi tehdä varsinkin kun on ns. harjoittelussa. Eli olen eräässä virastossa töissä nyt toista viikkoa. Ihan mukavasti on mennyt, tosin vasta tänä aamuna sain tunnukset koneelle. Sähköpostin ja sähköisen kalenterin saan joskus myöhemmin. Hieman hidasta.

Kun otsikossa nyt luvattiin uutisia ihan monikossa niin täältä pesee. Ensimmäisenä siis tämä työ. Ja toisena: minä ja rakkaani menemme kesällä naimisiin!!! Vähän on ollut hässäkkää kun viime viikolla asiasta päätettiin, mutta uskon ja luotan siihen, että asiat hoituu ja järjestyy. Kannattaa avata suunsa eikä vaan yksin pohtia asioita. Esimerkiksi kampaaja, meikkaaja ja bändi ovat nyt selvittelyissä ystävien ja tuttavien kautta. Ensimmäinen hankintakin on jo tehty, valkoinen hääsateenvarjo ystävältä. :)

Mutta nyt taidan palata töiden pariin, alkavasta keväästä ja auringosta nauttien!

Tiipi

2 kommenttia:

Nina kirjoitti...

Ihan mielettömän paljon onnea kyseisestä päätöksestä!!! :) Ja tietysti työstäkin!
Nyt onkin siis epäilemättä tiedossa lisää hässäkkää liittyen häihin, mutta toivottavasti ehdit tännekin asiasta kirjoitella, olen ehdottomasti kiinnostunut lukemaan aiheeseen liittyviä bloggauksia :)

Tiipi kirjoitti...

Kiitokset suuret onnitteluista:)

Tarkoitus olisi jotakin blogata häihin liittyen, varmaan tulee valitettua stressiä yms. jossain vaiheessa.

Nyt olisi lauantaina tarkoitus päästä naapurikaupungin hääpukuliikkeeseen sulhon kanssa katsomaan molemmille pukuja, mutta saas nähdä onnistuuko! :)