torstai 2. joulukuuta 2010

Kuuleeko Korvatunturi?

Joulupukki,

pitkästä aikaa, moikka! On vähän pidellyt kiireitä, en oo viime vuosina sulle kirjoitellut. Nyt olisi vähän asiaa.

Oon ollut tänä vuonna tosi kiltti. Valmistuin (vaikka työt sen suhteen tein viime vuoden puolella). Olin kiltisti harjoittelussa paikassa, jossa en viihtynyt. Olin kiltisti töissä paikallislehdessä. En ollut aivan kauhea bridezilla, älä tosin pukki kysele kavereilta ja kaasolta. Koko syksyn olen tosi tosi kiltisti tehnyt töitä ja nyt vähän väsyttää. Saanko, pukki, jäädä kotiin nukkumaan, jos aamulla nukuttaa?

Oon tänä vuonna saanut niin paljon; häät ja ihanat häät rakkaan aviomieheni kanssa ja uuden hienon työn. On jotain otettu poiskin, vilkutukset mummo sinne pilven reunalle. Saako silti toivoa jotain pientä?



Sex And The City 2, Sinkkuelämää 2 dvd

Valokeilassa

Nämä tuli nyt mieleen. :)

Ei kommentteja: